despre TAE-BO SPECIAL Tae-Bo in mijlocul NATURII CLUB galerie foto programe pentru acasa
FORUM despre noi contact


Un nou stil de TAE-BO
TAE-BO SCULPT
in curand un nou concept
in curand pentru acasa
programe TAE-BO SCULPT
La un abonament de 12 sedinte primesti o salteluta GRATUIT
Anunta-ti prietenele si prietenii
plecam din nou la munte
Bine v-am regasit intr-un nou articol pentru aripioare. Acest program mai are rolul si de a va subtia piciorul in zona superioara impreuna cu programul pentru aductori pe care-l voi expune data viitoare. Executand aceste miscari intocmai, veti scapa de tesutul adipos si celulita din zona aripioarelor tonifiind totodata si musculature din acea zona. Acest program, mai are rolul de a tonifia si a ridica fesele, impreuna cu programul pentru "fesieri de negresa" expus randurile trecute.

Sa trecem la treaba:

Incalzirea
Pe un fundal muzical, de preferat house sau clubb si cu geamurile deschise ori inchise... Vom incepe dupa cum v-am obisnuit si-n exercitiile precedente cu o mica incalzire esentiala pentru fiecare program de antrenament. Este de preferat sa facem cateva rotiri de genunchi, cateva genuflexiuni, putine sarituri si putin alergat pe loc, aproximativ 10 min. Apoi, dupa ce vom alerga in jurul blocului de 3 ori si vom urca 10 etaje de 5 ori...
Ridicari laterale
Ne asezam pe salteluta pe o parte cu picioarele intinse conform imaginii. Vom executa 40 ridicari foarte scurte in 3 serii alternative.

Lovituri
Vom flexa ambii genunchi, piciorul cu care vom executa miscarea este putin ridicat. Blocat in acea potitie, asezam palma pe genunchi. Indoim apoi si intindem piciorul tinand genunchiul fix de 30 de ori, 4 serii alternative.

Lovituri laterale
Miscarea este similara cu exercitiul precedent, doar ca de data aceasta vei lasa piciorul jos atunci cand flexezi si-l ridici cat mai sus atunci cand il intinzi. Se vor efectua 4 serii alternative a 40 repetari.

Lovituri la centru
Dupa ce ai terminat acest set de 3 exercitii, poti merge sa bei putina apa, suc, cafea, cola, bere, ...IN NICI UN CAZ SA NU FACI ASTA!!! Incerci doar sa-ti umezesti gatul cu putina apa plata, apoi, incepi sa executi urmatorul exercitiu. In aceeazi pozitie, aduci piciorul lateral la un unghi de 90 grade fata de trunchi si faci 30 ridicari scurte in acea pozitie, conform imaginii, 3 serii alternative.

Si iar lateral
Ambele picioare sunt indoite, stai intinsa tot pe o parte si lovesti lateral intinzand piciorul la 90 grade fata de corp, apoi, revii cu el in pozitia initiala. Se vor executa 4 serii alternative a cate 40 repetari.

Ridicari
Intind picioarele lateral in prelungirea corpului, ridic cat mai sus piciorul situat deasupra si efectuez 40 ridicari scurte in acea pozitie, 4 serii alternative.

In spate
Lipesti picioarele apoi duci piciorul situat deasupra cat mai in spate in plan orizontal. Executi 30 repetari a cate 4 serii alternative. La acest exercitiu trebuie sa simti cum iti lucreaza muschiul fesier.

Atentie!
Pozitia stand pe o parte se va face astfel incat glezna sa fie orientata spre tavan, iar bazinul orientat putin spre salteluta.



Acestea sunt exercitiile care trebuiesc facute daca doresti sa scapi de aripioare. Este bine de stiut ca daca asociati acest program cu programul de aductori, rezultatul va fi subtierea rapida a picioarelor in zona superioara, iar daca cuplati acest program cu cel de fesieri, rezultatul se va dubla in ambele cazuri.
Incercati-l si rezultatele nu vor intarzia sa apara. Dupa cum s-a observat, am redus putin nivelul de dificultate.

Mult succes!

 


Yahoo MESSENGER | TAE-BO in mijlocul naturii | Articole si programe de antrenament | prima pagina