despre TAE-BO SPECIAL Tae-Bo in mijlocul NATURII CLUB galerie foto programe pentru acasa
FORUM despre noi contact


Un nou stil de TAE-BO
TAE-BO SCULPT
in curand un nou concept
in curand pentru acasa
programe TAE-BO SCULPT
La un abonament de 12 sedinte primesti o salteluta GRATUIT
Anunta-ti prietenele si prietenii
plecam din nou la munte
Doresc sa incep acest mic articol despre aductori cu un mic citat dintr-un mesaj care mi-a fost trimis anul acesta de sarbatori si care m-a impresionat intr-un mod foarte placut : "LA MULTI ANI! Iti asteptam in continuare articolele pe tema TAE-BO. Te rog nu ne lasa.

Cred ca vorbesc in asentimentul multor femei care nu pot merge la o sala ca sa poata lucra. Un motiv ar fi ca in orasul meu nu exista asa ceva, in al doilea si nu cel din urma ar fi un sot zgarcit care nu vrea sa dea banii la asa ceva. De aceea, te rog din suflet inca o data sa nu iti lasi amatoarele de sport fara lectiile tale de Tae-Bo. Sunt nemaipomenite si la mine chiar au dat rezultate. Iti multumesc! GABI - 6 Ianuarie 2006".

Dragele mele, in nici un caz nu voi renunta la programele de antrenament si voi veni in permanenta cu lucruri noi si programe noi pentru corpul dumneavoastra cu rezultate care nu vor intarzia sa apara.

Dupa cum am promis in ultimul articol, vom vorbi in cele ce urmeaza despre aductori si anume zona interioara a picioarelor.

Asa cum v-am obisnuit, vom incepe cu o mica incalzire ca si-n programele anterioare, compusa din joc de glezne, cateva rotiri de genunchi, cateva genuflexiuni si cateva sarituri (sau nu)... Apoi, te asezi confortabil pe o salteluta, dupa ce-ti iei un prosop si putina apa langa tine, pornesti muzica, de preferat clubb sau house astfel incat sa-ti imprime un ritm alert de miscare. Cu cat miscarile sunt mai rapide cu atat scapi mai repede de celulita si subtiezi piciorul.

Ridicari
Primul exercitu se executa conform imaginii. Privirea este orientata spre glezna. Vom face 30 repetari in 3 serii, rapide, pe fiecare parte, expirand atunci cand piciorul este ridicat.

Genunchi - cot
Cu un picior in spate si celalalt intins si cu un unghi cat mai mare intre picioare, vei ridica piciorul intins cat mai sus incercand sa atingi cu cotul opus genunchiul. Vei face 40 repetari in 3 serii alternative. Vom expira cand piciorul este ridicat. Acest exercitiu este foarte bun atat pentru aductori cat si pentru abdomen. Il facem sub aceasta forma pentru a creste consumul caloric in zona abdomenului si a picioarelor.

Ridicari dintr-o parte
Intinsa pe o parte, asezata in pozitia din imagine, vei face 30 repetari in 4 serii alternative radicand piciorul atat de sus cat sa-ti poti vedea glezna, expirand ca si in cazurile precedente, atunci cand piciorul se afla sus.

Aductori si talie
Iti iei o mica pauza de cateva secunde, de preferat 1 secunda in care te stergi, bei putina apa, schimbi melodia si te asezi pe salteluta conform imaginii invecinate. Vei face 40 repetari in 4 serii alternative ridicandu-te cu cotul catre sold si expirand. Este un exercitiu bun pentru aductori si talie, avand scopul sa creasca consumul de tesut adipos in zona inferioara cat si sa tonifice musculatura in acele zone.

Departari de picioare
Apoi te vei relaxa cu un exercitiu, dupa cum urmeaza: vei intinde picioarele cu varfurile intinse spre tavan (pana-l atingi), incordand picioarele si tinand genunchii intinsi. Vei ridica pieptul spre genunchi departand picioarele si expirand, de cate ori poti, timp de 4 serii. Barbia o orientezi in sus.

Piept - genunchi
Te intinzi pe spate cu genunchii in aer, indoiti si pregatita psihic pentru urmatorul exercitiu usor. Conform imaginii vei ridica pieptul catre genunchi, departandu-i in acelas timp si expirand. Vei incerca sa faci cat mai multe repetari rapide, 4 serii. Palmele sustin capul iar barbia este orientata in sus.

OBSERVATIE: Chiar daca durerea uneori pare a fi insuportabila si iti doresti din tot sufletul sa te opresti, NU face asta ci doar TIPA DAR NU TE OPRI...

 


Yahoo MESSENGER | TAE-BO in mijlocul naturii | Articole si programe de antrenament | prima pagina